Wihuu..

 
Åkte till ikano direkt efter skolan! slutade klockan 1 så det var nice.. Köpte inte direkt något på Ikano utan var barnvakt åt min busiga lillebror medans min mamma gick omkring på Ikea :) hahahah han ville att jag skulle köra rally med vagnen, och så sa han hej Carro (min kusin) fast det var ju inte vår kusin hehe.. :P sen såg han någon kille på bussen med långt svart hår,värsta nitjackan men bandet Kizz på, och Erik bara varför har du så långt hår för det är ju bara tjejer som har? Hahaha gud min lillebror är så himla rolig.. känns som jag bara babblar på nu men aa, kommer lite roliga bilder på min lillebror sen, som jag och Rebecka tog hahah lovar att ni kommer skratta ihjäl er... hehe gjorde i allafall jag men jag skrattar ju åt allt så! ;) bloggar mer sen<3

Kommentarer
Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

Tack sweetie. Med mig är det bara bra, hur är det själv? =D

2011-01-27 @ 18:09:24
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0