Vad jag gjort dom dagarna..

Har inte haft tid att blogga har gjort så mycket annat! men här kommer vad jag gjort dom dagarna..

Måndag: inget alls typ skolan började tummen ner för det.. kul att veta va hämta antecknings block vet jag..?!

Tisdag: Gjorde heller inte så mycket! Va med Andreas och Simon och spelade Xbox-360! va ute kasta ner istappar råkade träffa en lampa så den hållde på att gå sönder, eller något hihi.. ;D

Onsdag: Träffade Diana jättekul hade vi! vi bara satt och chilla och asgarva Hahahah (L) älskardej, träffade matilda på resecentrum när jag skulle åka hem från Diana eller inte träffade för vi kände knappt igen varandra Hahaha men sjukt längesedan jag såg henne..<3 sen på kvällen fick jag alergisk reaktion på pencelin fast jag inte skulle få det eftersom jag var på sjukhuset förra veckan och gjorde prick test..

Torsdag: var med Milsa sen hände det en sak så gick hon hem kommer inte skriva i bloggen va som hände It's a secret psst..

fredag:
idag är jag sjuk igen eller förkyld och lite för hög temp.. f*n vad jobbigt jag var ju nyss sjuk i halsfluss blääk.. måste bli frisk.. 

japp det var allt jag gjort den här veckan! ska blogga nu som vanligt.. men under dagen kommer det ske lite förändringar i bloggen tänkte ändra lite saker blir ju typ aldrig nöjd hehe :)  Puss♥


Kommentarer
Postat av: Albahedman

sv: aawww taack sötnos! :D kram! <3

2011-01-14 @ 12:09:31
URL: http://albahedman.blogg.se/
Postat av: sofielans★

allt bra ? :)

2011-01-14 @ 13:30:55
URL: http://sofiielans.blogg.se/
Postat av: sofielans★

sv; jodå :) rullar vettu ;)

2011-01-14 @ 13:37:41
URL: http://sofiielans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0