♥ dag 1 - presentera mej själv.

Ska berätta en kortare version om mig själv..
Jag heter Jennifer Laila Elize Klasson, jag är 12 år och bor i linköping och går på Tornhagsskolan.
Jag är född 1998 den 13 Juli. jag är ca 173 cm lång, Min pappa är halv dansk och min farmor är släkt med Keith Richards fru på långt håll en medlem i Rollingstones och min mamma är svensk men längre bak i mammas släkt så har vi släktingar från frankrike och tyskland.. Min naturliga hårfärg är brun men just nu har jag mörkbrun. Jag har en lillebror som heter Erik och han är 3år.. det var "grunderna" Nu till det andra, Är en väldigt envis person och blir lätt ledsen. Bytte klass förra året pga. Att det var stökigt, hade inte någon och va med och sen pga en viss person.. Men när jag börja i den klassen jag går i nu är allt bättre! visst det finns alltid personer man stör sig på det är väll bara att inte bry sig.. På fritiden så gillar jag att vara med kompisar, och mitt 6;e sinne, jag har gått i sporter så som gymnastik, fotboll, drillning, Men kunde inte gå kvar fick sluta efter ett och ett halvt år på fotbollen.. för att varje gång jag kom hem tjöt jag för att mina ben gjorde fruktansvärt ont, samma med trupp gymnastiken skulle börja tävla men orkade inte med tre timmars lektion, fast gymnastiken hade jag gått på sen jag var fyra, kan fortfarande göra volter och sånt! Men mina ben ska jag operera i februari elr mars, dom ska förlänga hälsenerna och ändra mitt ben på nått sätt (svårt att förklara), men för min del blir det rullstol 2 månader framöver då, kommer få privatlärare i två veckor sen är jag tillbaks i skolan! Och jag älskar musikstilarna R&B, hiphop, rap, reggae, och pop.. förlåt om det var en opersonlig prestation men men hoppas ni blev nöjda! 

Kommentarer
Postat av: Bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

Sv; nja är sjuk så mår int så jätte bra sjdå:)

2011-01-30 @ 14:38:21
URL: http://bbiinaa.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: tack :D allt bra? KRAM

2011-01-31 @ 08:18:40
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Postat av: Alida

VAR MED OCH TÄVLA OM VECKANS BLOGG!:)

2011-01-31 @ 14:20:23
URL: http://jalida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0