2010

ÅRET
Hur har året nolltio varit för dig?
-som en bergodalbana =)
Bättre än förra året? -vet int
Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? -finns en hel del som jag inte kommer att glömma.
Har du flyttat under år nolltio? -nae men bytt klass.. har jag..
Har du hittat en ny låt som du älskar? -arå!
Isåfall vilken? -kommer inte på någon nu!
Har du druckit alkohol? -mjo..
Har du kysst en främling? -nepp.. 

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? -japp..
Har någon i din släkt avlidit?
mm..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? jaow ;)
Varit i slagsmål? jaow..

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nolltio? -
upp och ner
Har du varit kär? - aråh..
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - nae
 
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? -
ahrå..
Isåfall vad? vill inte ta upp det här..
Har du ljugit för en vän? kanske fast bara om jag varit tvungen
Har du varit ute en hel natt? ja..
Har du blivit tagen av polisen? nepp..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ah
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? ah

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på?
Tornhagsskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan?- ah
Hatar du ngn på din skola? mm..
Har du gjort ngt framsteg? jarå ;)
Haft alla rätt på ett prov? yes =) 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - jarå :)
Har du förlorat en vän? - aa..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Jaaah :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - absolute not..
Har du många killkompisar? - ahrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0