Tråkigt..

Har ingen lust att blogga när jag är sjuk! finns liksom ingenting att blogga om då.. då blir det liksom, hej idag så vakna jag sen sov jag hela dagen... typ så ja. Och sen har man ju inga bilder för man ser ju inte så snygg ut precis när man mår dåligt så ni får nöja er! Längtar efter min systemkamera jag ska få i sommar :) Men i allafall idag vaknade jag tidigt för min lillebror kom in och väckte mig.. Sen har jag inte gjort så mycket sen dess, spelat GTA suttit vid datorn osv. skit tråkigt jag vet ;) Sitter och längtar efter pizza mamma ska köpa hem till lunch tycker synd om er i skolan hehehe :)) blir ingen bild i detta inlägg Bloggar mer sen XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0