sjukling ♥

Nu kör bloggandet igång igen! Är hemma och är sjuk i dag ;( har varit sjuk så mycket på sissta tiden, men mina föräldrar och min lillebror Erik hade varit hos doktorn igår och dom hade någon barn bakterie så dom fick antibiotika, kommer väll jag också få då bara att hoppas på att jag inte får allergisk reaktion igen :( hoppas ni mår bra? för det gör inte jag just nu, är täppt hostig och lite allt möjligt.. skolan kan ju slänga sig i väggen... förutom alla roliga och snälla kompisar :) Men men ska ta och chilla nu bloggar mer sen. Puss eller ni kanske inte vill ha någon puss eftersom jag är sjuk ;) har ingen ny tagen bild på mig heller men i sommar ska jag ju få en Canon eos 500d och sen ska jag köpa en webkamera för har ingen..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0