Varit på stan..

 
Kom hem nyss! Har varit på sjukhuset och tagit pricktest eftersom jag fick allergisk reaktion på penicillin förr gången jag var sjuk! Men den här gången fick jag inte någon reaktion utan jag reagerade på sterilicerat vatten jätte konstigt så jag blev kvar där längre en väntat hahah.. Sen åkte mamma och jag till stan och åt på donken, funkar ju alltid! Och så gick vi till min hudläkare han sa att jag behövde något starkare för min akne, typ penicillin, roaccutan tänker jag inte ta för folk som tagit sånna tabletter har hänt att dom tagit självmord... men jag kan rekommendera apotekets nya akne medel, acnicyl ser ut så här ↓

  

 
En snygg bild på mig osminkad idag! hehe..

bloggar mer sen! för nu ska jag till min lillebrors dagis och lämna ballerina kex och saft,
han fyller nämligen 3år 25 December! puss sålänge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0