Jag går som en anka i mina uggs...

Vaknade klockan 9 och fixade mig! skulle draa med mina föräldrar och Erik till Priso inte så kul kanske.. men skulle köpa saker till hans kalas osv.. sen så ringde Simon så va jag med honom en stund! Så kom gästerna  klockan 2 alla kusiner och shit hehe.. mamma hade bakat någon jätte god tårta typ med någon konstig fyllning i och pepparkaks botten men den smakade jättegott iallafall! Och nu sitter jag här softar och chattar med bästa Diana<33 bloggar mer imorgon nån mer som ska på mellandags rean?? ;) måste iallafall köpa nya skor! jag ser fan ut som en anka i dom jag har nu och mina kängor råkade jag dra sönder drag kedjan och hela skiten shit asså heheh.. bildbrist här va?? kmr mer bilder när jag får min nya mobil men man får väll ta med digital kameran så länge! ;) puss på röva hahahah.. ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0