gött!

 
 
  
här hade ni lite bilder från pepparkaksbaket! Alla min pepparkakor såg miffade ut kaninerna
tappade öronen och hästarna tappade benen blir alltid så när jag bakar får väll baka bajskorvar
som min lillebror gör hehe.. Efter vi hade bakat klart så stack jag ut och hade roligt!!
Vi gick till Ica, köpte Cola light och mentos gissa vad vi skulle göra?? först drack jag Colan sen
stoppa jag in mentosen i munnen hahahahah blev värsta explotionen hahaha
jag dör, såg ut som han i listerin reklamen... kul vi hade iallafall! Nu ska jag bara chilla.. 
Puss & kram skumbanan!
 


Kommentarer
Postat av: sandra

pepparkaksdeg är sjukt gott :D

2010-12-23 @ 12:56:01
URL: http://snarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0